Bestellingen worden met de grootste zorg verwerkt. Indien onverhoopt het geleverde product niet aan de overeenkomst beantwoordt, dan stelt de consument Vinopura.nl daarvan onverwijld in kennis, uiterlijk 2 dagen na ontvangst van de goederen.
Bij Vinopura.nl ingediende klachten over het geleverde, worden zo snel mogelijk doch uiterlijk binnen 14 dagen, gerekend vanaf de dag van ontvangst, beantwoord. Vinopura.nl zal zich inspannen een zo passend mogelijke oplossing te vinden indien de klacht gegrond wordt bevonden.
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar: info@vinopura.nl o.v.v. het betreffende bestelnummer (vermeld op de bevestigings- en afleverbon).
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.